↑ Return to Servicii

Service Centrale

Executam activitati de service pentru diverse modele de aparate.

Oferim contracte de service si asistenta tehnica in garantie pentru urmatoarele aparate: Ariston, Ferroli, Viessmann, Lampart, Motan, Protherm,Baxi, Westen .

Avantaje incheire contract service:
– 4 constatari gratuite(cate doua pe an).
– cei care au contract au prioritate, cu termen de constatare specificat in contract.
– tarife service stabilite la semnarea contractului.
– platesti 50 lei si beneficiezi de servicii de 200 lei.

Dezavantajele neincheierii contractului service:
– tarif constatare defectiune aparat verificat ISCIR de MLM INSTAL 2006 – 50 LEI.
– tarif constatare defectiune aparat fara verificare ISCIR facuta de MLM INSTAL 2006 – 100 LEI.
– tarif de urgenta interventie dupa ora 18,sau in week-end – 100 lei.
– ordinea efectuarii defectelor este ordinea anuntarii defectelor, fara sa existe un termen de interventie stabilit.
– tarifele service se pot modifica.

Model Contract Service

Avem la dispozitia clientilor nostri 5 persoane pregatite sa intervina in cel mai scurt timp pentru constatarea/remedierea defectiunii.

Puteti reclama o defectiune a centralei la sediul nostru din strada Avram Iancu, Nr. 9 , Tarnaveni, sau la telefon 0365882956, in timpul orelor de program:
Luni-Vineri 9 – 18
Sambata 8 – 13.

In caz de urgenta, ne puteti gasi in afara orelor de program la urmatoarele numere de telefon:
Zona Tarnaveni: Atty – 0756103130
Zona Cornesti, Cetatea de Balta, Jidvei : Andrei – 0756103131
Zona Sona, Sancel, Blaj – Marius – 0756103133
Zona Ganesti, Mica, Bahnea – Ivan – 0745391038
Zona Targu Mures – Levente – 0749123318