Oferte

Contracte service GOLD si PREMIUM pentru comfortul si siguranta dumneavoastra:
👉Avantaje incheiere contract service GOLD:

– 2 constatari gratuite.
– cei care au contract au prioritate la remedierea defectelor,
– termen de constatare -in aceeasi zi cu data semnalari defectului(max 12 ore), specificat in contract.
– tarife service stabilite la semnarea contractului pe perioada acestuia.
– nu se platesc suplimentar constatarile in afara orelor de program.

👉Avantaje incheiere contract service PREMIUM:

– 1 constatare gratuita.
– cei care au contract au prioritate la remedierea defectelor,
– termen de constatare -maxim 24 de ore de la data semnalari defectului, specificat in contract.
– tarife service stabilite la semnarea contractului pe perioada acestuia.
– nu se platesc suplimentar constatarile in afara orelor de program.

👉Dezavantajele neincheierii contractului service:

👉- tarif constatare defectiune aparat verificat ISCIR de MLM INSTAL:
– 50 LEI pana la ora 16
– gratis pt centralele în garantie pana la ora 16
– 50 lei constatarea pt centralele în garantie intre orele 16-20 sau in week-end
– 200 ron intre orele 16-20 sau in week-end
👉- tarif constatare defectiune aparat fara verificare ISCIR facuta de MLM INSTAL sau contract de service:
– 100 LEI pana la ora 16
– 200 ron intre orele 16-20 sau in week-end
👉- tarif constatare defectiune aparat intre orele 16 – 20 si in weekend:
– 100 ron pentru aparatul unde nu sa facut oferta de contract service
– 200 ron pentru aparatul unde sa refuzat contractul de service
👉- pentru deplasarile in afara Municipiului Tarnaveni, se tarifeaza cu 1 ron/km.

Ordinea efectuarii defectelor este:

1.Contract Gold –max 12 ore – pret/contract-100 ron,
2.Contract Premium-max 24 ore – pret/contract -50 ron
3.ISCIR MLM-max 36 ore,
4.ISCIR terti max 3 zile
– tarifele service se pot modifica.